نایب رئیس هیئت جانباران و معلولین استان زنجان از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ والیبال نشسته مردان و بانوان کشور در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قادری نیا نایب رئیس هیئت جانباران و معلولین استان زنجان گفت: کلاس داوری درجه ۳ والیبال نشسته مردان و بانوان کشور به صورت تئوری و عملی از روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه در زنجان آغاز شده و تا دوم مهر ماه ادامه دارد.

او افزود: کلاس تئوری به صورت آنلاین و  به مدت ۴ روز و کلاس عملی نیز به صورت حضوری ظرف مدت ۳ روز و با رعایت دقیق و کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

قادری نیا ادامه داد: بیش از ۴۰ ورزشکار فعال در این رشته از ورزش‌های جانبازان و معلولین از استان‌های اصفهان، فارس، کرمان، قزوین، البرز و زنجان در این دوره از کلاس های داوری شرکت دارند که ۱۰ نفر از آن‌ها زنجانی هستند.

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان با اشاره به اینکه مهدی آشوری و رقیه مصطفوی به عنوان مدرس فدراسیون در کلاس داوری والیبال نشسته حضور دارند، گفت: کلاس عملی در سالن هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین زنجان تشکیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.